Main Menu

Tuesday, July 15, 2008

Tagged in Malay~

7 fakta tentang saya:
o1. selalu gembira
o2. selalu nakal
o3. selalu gatal
o4. selalu makan
o5. selalu malu
o6. selalu bising
o7. selalu gila

7 perkara menakutkan saya:
o1. wayang yang menakutkan
o2. orang yang menakutkan
o3. makanan yang menakutkan
o4. minuman yang menakutkan
o5. sukan yang menakutkan
o6. hantu yang menakutkan kecuali Casper yang comel
o7. bujang seumur hidup ~ tahi

7 lagu buat sekarang:
o1. lagu kebangsaan
o2. lagu terapi
o3. chan ma li chan
o4. rasa sayang
o5. lagu maktab duli
o6. clk~ henti di sini saja la~ lagu melayu yang saya pernah dengar terhad
o7. -kosong-

7 perkara yang selalu disebutkan:
o1. bila kahwin
02. bila ada anak
03. bila mati
04. bila hari kiamat
05. bila pergi vietnam
06. bila main bola
07. bila ada cucu

7 perkara yang amat bernilai:
o1. bapa
o2. mama
o3. isteri
o4. cucu
o5. anak
o6. datuk
o7. nenek

7 "pertama kali" dalam hidup saya:
o1. dilahirkan
o2. dibelasah
o3. dirotan
o4. diejek
o5. dimarahi
o6. makan dalam perut mak ketika beliau mengandung saya
07. makan ubat

7 orang bertuah (JAWAB TAG INI BALIK)
o1. bapa
o2. mama
o3. datuk
o4. nenek
o5. anak
o6. cucu
o7. cicit
~tapi kesemuanya tak ada blog ataupun belum dilahirkan lagi~

Oh yea~ selamat hari jadi Sultan!

Ya allah lanjutkan la usia~
Kebawah duli ya maha mulia~
Adil berdaulat menaungi nusa~
Memimpin rakyat kekal bahagia~
Tut~tut~tut~
Hidup sentosa negara dan sultan~
Ilahi selamatkan Brunei Darussalam~ lam~ lam~

No comments: